Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg sitter her og gruer meg til å gå på jobb for jeg trives ikke der lenger, trives med selve jobben og det jeg gjør men trives ikke med kolegaene mine og sjefen min. Jo da det er en omstillig fra å være hjemme til å komme ut blandt folk igjenn, men detter har ikke noe med det å gjøre. Jeg trives ikke med folkene jeg jobber med de er lite engasjerte, og umotiverte. Og det er to personer der som mobber meg ja jeg vil bruke et så sterkt ord for det er det det er. kan ikke gi for mange eksempler her nå, men fks de første dagene jeg var på jobben var den ene personen sur og gleftete mot meg, så prøvde han han og være kompis så på slutten av dagen tok han sin del av stenningen kom og fortalte meg hva han hadde gjort ok sa jeg. og gjorde ikke noe mer med det. gjorde min del og vi kom oss hjem. På mandag fikk jeg beskjed av sjefen min at han følte at han måtte gjøre jobben min, men hadde jeg gått atter han og skjekket det han alerede hadde gjort så hadde det vært galt. så uansett hadde jeg tapt i den sitvasjonen. Føler at alt jeg gjør blir galt av det jeg gjør av redsel på hva denne personen vil forta seg. sammen sin medsovende. Så det bunner og grunner i at jeg ikke vil på jobb. Gruer meg rett og slett nå. lurer på hva denne uken vil bringe av grums.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg anbefaler deg at du tar mot til deg og snakker med sjefen om hvordan du føler det, selv om det er knalltøft. Forklar situasjonen fra din side og si at du føler deg mobbet på arbeidsplassen. Det er viktig at sjefen forstår at situasjonen er så uutholdelig at du gruer deg for å gå på jobb. Orker du ikke dette alene, så forsøk å ta med deg en du stoler på til samtalen. Du kan jo også ta kontakt med verneombud eller tillitsvalgt på din arbeidsplass. Blir situsjonen for ille vil en lege kunne gi deg en sykemelding for en kortere eller lengre periode. Er dette et problem du tror vil vare anbefaler jeg deg å søke nye jobber allerede fra i dag. Ønsker deg lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 takk for svar, jeg driver å titter etter ny jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå