FlightlessBird Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Klokka 9.30 skal jeg på tidlig UL å sjekke om alt er som det skal! Jeg skikkelig gru-gleder meg! Er ca 12 uker på vei (får jo vite litt bedre nå da =)!! Er så skummelt dette, og vet ikke hvorfor... Lurer også på om det er en mulighet for at de kan se om det blir en gutt eller jente!?!? Ønsk meg lykke til da!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Veldig lykke til! De kan nok ikke se kjønn så tidlig, der må du vente til den ordinære ULen i ca uke 18...Men uansett får du se et sprellende hoppende nurk ;D Gled deg!
FlightlessBird Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Ja, nå gleder jeg meg!!! Bare en time igjen! Jippi Gruer meg ikke så mye nå!
nr2iseptember!! Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Hei! Nå må du oppdatere oss om hva du så.... Sksl selv på ul på tirsdag 17 mars og da er jeg 12+5... Gleder meg masse og er veldig spent på hva og hvor mye vi får se....
Ameli Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Skjønner godt du er spent! Jeg har time til UL i dag 16.15. Vet ikke sikkert hvor langt jeg er på vei, men "tror" 11+3 eller noe... Kan være mye kortere enn det og, det får jeg vel greie på etterpå. Lykke til!!!
FlightlessBird Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2009 Det var heeelt fantastisk! er 12+1 i følge UL! Den lille strakk på seg og sparket og veivet med hendene, helt utrolig å se! kjønnet kunne de ikke se enda da jentene ofte så ut som gutter i den alderen, men utrolig godt å se at alt så fint ut De har godt med plass i magen på denne tida så de turner skikkelig rundt! GLED DERE... dere som skal på tidlig ultralyd!
Raffeline Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Gikk du privat, isåfall hvor? Har tenkt å gå i uke 12, men om mulig gjøre det "billigst mulig". Er vel ikke vits med 3D, dvd'er og greier for tidlig UL når man bare vil sjekke at alt er ok...
FlightlessBird Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2009 Jeg gikk privat, men betalte 800 kr for det! men det var det verdt! jeg gikk privat til ei i kristiansand på lund!
♥Axinija♥ Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Da kan du jo flytte over til 2.trimester idag!!!! Gratulerer så mye da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå