Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 For noen år siden prøvde jeg ut internettdating. Fikk da kontakt med og ble kjent med en mann som virket veldig hyggelig. Han var tidligere marinejeger og eide nå et luftambulansefirma og et firma som spesialiserte seg på å dykke i gass, hadde mye penger og bodde nesten utelukkende på hotell. Virket veldig språkkyndig, men hadde visstnok dysleksi. Jeg var veldig skeptisk til han og kjemien uteble, så ble da med vennskapet (heldigvis!!) Inntil boblen hans sprakk da selvfølgelig... Viste seg at ingenting var sant, tror jeg,i alle fall. Fikk ikke besvart noen spørsmål, siden han fordunstet etter at han ble avslørt Kjenner at jeg fremdeles irriterer meg over at jeg ble lurt en god stund, selvom jeg jo avslørte han. Noen som har vært ute for det samme? Noen som mot formodning "kjenner igjen" denne historien? Jeg er helt sikker på at han har brukt denne "livsløgnen" flere ganger, da han var veldig spesifikk og kunne masse om det han snakket om... Det som plager meg mest, er at jeg ikke forstår hva han ville med meg... Alenemor, ikke masse penger, uvillig til å prøve et forhold... Hva i all verden skulle han med meg?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 var vel en utfordring å se om han kunne få eg på kroken.
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 En bekjent av meg gikk på samme greiene (annen historie). hun var også alenemor, null penger, eide ikke egen eiendom. Bedrageren "eide" både hus og villa, hytte og båt, biler og det som var. Jobbet i politiet som som var en liten omgjøring av sannheten. Han hadde vert i fengsel...var da altså kriminell, økonomisk svindling på lavnivå og klarte selv etter at hun kjente sannheten å lure 10.000 av henne og gjøre henne gravid. Flott du.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Syns det er litt skummelt sånn jeg. Masse bedragere der ute. Han som var sammen med søstra mi, og som de til sammen har 2 barn, ble ferska... Han hadde profil på nett, der det sto at han var singel og ikke hadde barn. Han fikk seg dame noen mil fra der dem bodde. Søstra mi fant ut av det og fikk kontakt med hu nye som ble flyyyy forbanna. De er ikke sammen lenger noen av dem. Hørt det er flere som gjør sånn for spenningens skyld. Men en kan liksom aldri vite, spesielt bak et tastatur:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå