Gå til innhold

Hvor mange dager igjen- mandag 9.mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-5 dager... Lå våken med kynnere/rier (vondt i korsryggen og steinharde tak i magen) med 8-10 min mellomrom i 2 timer i natt... Men våkna opp i morrest med like stor mage... Så ingen fødsel på gang her nå nei :( Er så lei!!! Skal til jordmor i morgen så vi får høre hva hun har å si om tingenes tilstand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 30 dager igjen.. gleder meg til lillegutt kommer !! :D

Skrevet

79 dager igjen......

Skrevet

Maks 7 dager igjen :) Tror de vil få fortgang i dette i morgen når jeg skal på kontoll på sykehuset :)

Skrevet

28 dager:) Nå er det bare et par innkjøpsrunder igjen, 4 dager på jobb, og så skal jeg slappe av og nyte de siste dagene!!!

Skrevet

64 dager...

er endelig i en periode hvor jeg er i god form - (i motsetning til 2. trimester som etter sigende skulle være så lett.) Så jeg kan mer enn gjerne gå gravid 2 måneder, til for å "samle krefter"..

Skrevet

Hei.

21 dager her:) Og FØDEKLAR i dag:):):):):)

Skrevet

33 dager igjen her.. Snau mnd.. må begynne å få ting i stand. har ikke vasket et plagg, pakket eller noen ting..

Skrevet

75 laaaaaaaaaaaaaaaange dager igjen.

Skrevet

41, i morgen kan jeg si jeg er høygravid

Skrevet

37 dager igjen. Går unna nå!

Skrevet

51 dager igjen, og bare 11 dager til jeg er høygravid!!!

Men i dag er jeg sliten, vondt i bekkenet og hodet. Skulle ikke vært på den to-timers lange handleturen der det siste av utstyr og ting er handlet inn.... :/ Godt jeg bare kan slappe av noen timer før hunden må ut på times-turen sin.....

Men for all del-tida flyr unna synes jeg!

Skrevet

94 dager igjen.....AAAAALTFOR lenge!!!! :( :( Men premien blir bra...får bare holde ut.... :)

Skrevet

5 dager igjen på meg:)

Skrevet

Har 12 dager igjen til termin, men vet med sikkerhet at vi blir satt igang nå på torsdag. Så innen helgen er jeg 2 barns mamma:0)

Skrevet

17 dager og bestilt akkupunktur for å prøve snuing av tulla i magen...kan jo ikke skade å prøve....

Skrevet

24:)

Skrevet

9 dager igjen :)

Skrevet

21 daga og fødeklar!!!:)))))

Skrevet

80 i dag.....går fort dette her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...