lina2000 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Noen som har gode tips til hvordan jeg skal klare å legge på meg? Blir sprø av alle blader og reklamer, nettsider osv som skriver kun og det er bare kun og- om slanketips. Jeg har født fire barn. Det siste for 7 mnd siden. Har lagt på meg 20 kilo hver gang, men en like etter fødsel er jeg omtrent ned igjen til det jeg var. Jeg kan spise hva jeg vil men legger ikke på meg til nå iallfall. Jeg er 168 høg og veier nå 47 kilo. Det værste er jo at folk må hele tiden kommentere det, som om jeg synest det er gøy å høre hvor tynn jeg er osv. Som om jeg skulle sagt til folk jeg møtte som har lagt på seg- ja ja skal si du har lagt på deg. Det skulle tatt seg ut det :-) Har noen en skikkelig fetekur tar jeg i mot tips med stor Takk!!!!!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Det som hjelper her i gården er - Trim: Muskler på kroppen = kjøtt på beina - Avocado, nøtter, sardiner og egg - Passe på å spise nok proteiner - Spise 3 skikkelige måltider + 2 mellommåltider - Unngå sukkerprodukter, det dreper apetitten min! og om alt annet feiler: En gammeldags kopp kakao kokt med helmelk og mørk sjokolade før sengetid (det gjorde jeg en stund jeg var skikkelig desperat etter å gå opp litt i vekt etter at jeg hadde vært syk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå