Totette&lillebadehette Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Det bor tydeligvis en større gruppe sigøynere fordelt på leiligheter i området vi har flyttet inn i... De kjører bil til alle døgnets tider inne på det "bilfrie" området vi bor i, de har med seg unger inn og ut til alle døgnets tider, de kjefter og smeller høylytt til alle døgnets tider, og det har vært en del episoder med innbrudd i boder samtidig som disse har vært observert i deler av garasjeanlegget hvor de ikke har boder selv. De kjører kun svenskregistrerte biler, noe som vel heller ikke er lov i lengden når man bor i Norge. Ungene tar de bare i fanget i forsetet. Er det noe som helst vi kan gjøre? Eller må vi bare være tilskuere til vanviddet?
Mamman til Alida J. Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Den med å kjøre bil inne på område når det ikke er lov, ville jeg nok sagt ifra om. Og vis det var bråk på kveldene. Men noe mer kan man vel ikke gjøre. Men har full forståelse for hvordan du tenker. Sliter litt med det samme her selv. =)
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Er lettere å flytte til et annet sted enn å få gjort noe med det. Sikkert noen som synes det er rasisme å regere slik også på et "folkeslag", men jeg forstår det. Er kansje ikke alle som er slik, men mange, og de kan ikke forvente aksept når de selv ikke følger lover og regler som vi har i samfunnet vårt. Glad jeg bor et sted det vi ikke har problematikken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå