Gå til innhold

Sliter med forholdet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren og jeg har vært sammen i 10 år og vi har et barn på 5 år sammen. Jeg er veldig glad i ham, men er ikke forelska i ham, tenner ikke på han, liker ikke å se på han egentlig...Han representerer trygghet, han er til å stole på og er en kjempefin pappa.

Vi har svært sjelden sex og da gjør det kun for å glede ham, han vil selvsagt ha det mye oftere..Jeg lar meg også lett iriitere meg over ting han gjør og er grinete og kjefter mye på han. Jeg er ikke lykkelig i forholdet, tror ikke han er det heller , men når vi en sjelden gang snakker om det, sier han at alt er bra.

Nå føler jeg at jeg kun er sammen med han grunnet barnet vi har sammen og grunnet økonomi. Men det er ikke slik at jeg kikker på andre menn og ønsker meg noen annen heller da men...det er så vanskelig..

Tenk om jeg angrer hvis jeg flytter fra han, han er jo så snill. Men vi lever i et totalt kjærlighetsløst liv...kan jeg gjøre det resten av livet?

Noen som har vært i samme situasjon? Råd mottas med takk ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at du skrev innlegget for meg...Akkurat slik har vi det også, bortsett fra med sexen..Her er han også like uinteressert som meg:(

Så jeg mottar også gjerne råd!!

Skrevet

Jeg lurer på det samme...

Skrevet

Sett deg ned og skriv en liste over alt du liker ved samboeren din. Når du ser han om dagen, si 'godmorgen' eller hei eller det som passer og gi han en klem. Hver kveld, tenk gjennom de sidene du liker ved han, og kjenn hvor takknemlig du er for å ha en så fin samboer. Bruk mer tid på kos, ikke sex.

Hvis du bare fokuserer på alt som er negativt ved ham, vil du etterhvert oppleve at det blir mer og mer negativt. Snu tankene dine til å bli positive, kjærlige og takknemlige tanker om ham - så vil nok forholdet bli helt annerledes.

Skrevet

Skulle nesten tro det var jeg som skrev dette. Vi er i helt samme situasjon. Til og med barn på 5 år og vært ilag like lenge

Skrevet

Er jo nesten som et ekko av mitt liv, bare at jeg har flere barn da........... Lagde et innlegg om det her igår jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...