Gå til innhold

ang Facebook og Limited Profile

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor står det info om det, og kan jeg se eksempler på de som står der kan se på min side??

skjønner ikke så mye av det. Har underkant av 100 venner nå, er ikke så gal etter å få så mange, så venter til de "finner" meg.

Men flere av de jeg har vil jeg egenlig ikke vise alt til. men noen av de kan jeg liksom ikke slette heller.

Hva gjør man?? må jeg gå inn på personvern og legge til navn til alle jeg skal blokkere hver gang eller hva er best??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også noen jeg ikke vil dele profilen min med, men som jeg ikke kan slette heller. Når de spør hvorfor de er slettet, blir det jo litt rart;) Men i allefall, jeg har satt noen på "limited profile". Da kan du plukke ut hva de på den listen kan se. Det er på instillinger et sted, hukser ikke hvor. Men om du bare prøver deg frem. Der er det også et sted du kan klikke på et navn, og se åssen DEN personen ser din profil. Så du får sjekket at personen ikke ser mer enn du vil.

Du kan også blokkere noen helt, slik at når de søker på navnet ditt så kommer det ikke opp engang. Men som sagt; hukser ikke hvor. Men enkelt å bare klikke seg frem:)

Skrevet

Jeg ville ikke tatt inn noen på vennelista hvis jeg ikke ville vise dem profilen min. Men jeg har ikke så innmari mye rart på profilen, da ;-)

Skrevet

Hm, når du går inn på "venner" så kan de se på vennelistene dine til venstre. Der klikker du inn på limited profile og så er det bare å begynne å plassere de du vi ha der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...