Gå til innhold

3D ultralyd


shot

Anbefalte innlegg

Andre som har vært eller skal på 3D ultralyd? Hvordan var det? Svarte det til forventningene? Hvilken uke var du evt i?

 

Har 3D om ca en uke og er da i uke 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg tror ikke jeg kommer til å gå selv men har en vennine som tok 3D i 29 uke. Det var helt utrolig hvordan du kunne se babyen på det bildet jeg såg. Hun var jo bare så søt. Jeg spurte venninen min om hun ville gjort det igjen neste gang og det trodde hun ikke. Opplevelsen var fin men det var mest for gøy. Jeg har tenkt litt frem og tilbake på det jeg også, og selvfølgelig hadde det vært kjekt å se henne men tror jeg bare venter til hun kommer ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i uke 27 nå, og skal på 3D ultralyd førstkommende fredag, så kan si etter det hvordan vi syntes det var:) vi gjør det bare for gøy. Hadde egentlig ikke tenkt å bruke penger på en ultralyd til, men så klarte vi ikke å vente med å se han helt til han kom ut allikevel;) blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg var på 3D i uke 24 og 4 dager. Var helt fantastisk. Kunne se at snuppa ligna på pappaen sin:) Gjorde at ting ble enda litt mer virkelig. Når vi nå kjenner snuppa sparke, vet vi litt mer hvem hun er. Kan absolutt anbefales:D Bare viktig å vite at bildene er avhengig av hvordan babyen ligger. Må ha masse fostervann rundt seg for å få gode bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjekt. Vi skal tirsdag i neste uke og jeg gleder meg som bare det. Kanskje fordi jeg gleder meg sånn at jeg er litt redd for å bli skuffa. Har hørt om varierende resultat. Men vi får krysse fingrene for fine bilder av gutten vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...