Gå til innhold

Sykkeltralle - hvor gamle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som blir 3 neste uke, og en som fyller et år tidlig i juni. Ser for meg at det er for tidlig å ha minste i sykkeltralle - eller finnes det noen som er "stødige nok"? (tenker da på seler osv. inne i tralla..?)

Det hadde vært veldig praktisk om det er ok for en ettåring å sitte i sykkeltralle, men om det ikke er noe særlig så er det kanskje ikke noe vits å kjøpe en..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stod 15 mnd tror jeg i bruksanvisningen til tralla vi har, men det varierer kanskje med designet? En venninne av meg lot i hvert fall sin yngste sitte i tralla fra hun var 13 mnd.

Skrevet

Har googla litt og ser at mange sier fra de kan sitte selv (???) syns det var VEL tidlig jeg da?!

Skrevet

Jeg lot poden sitte i sykkelsetet fra han var ti mnd, men der er det jo støtte sideveis også, i sykkeltralle er det vel greit å vente til barnet holder hodet litt mer stødig? Aner ikke jeg da, men det stod nå 15 mnd som anbefaling i bruksanvisninga vår.

Skrevet

Vår var 4 mnd. Vi har en Burley for ett barn. I den passet bilsetet perfekt og stod stødig og trygt, så Snups har vært på mange og lange sykkelturer. Da hun ble for stor for bilsetet, virket det litt mer ubehagelig, for da satt hun mer rett opp og ned, og når hun sovnet, hang hodet hennes så langt ned til siden. Men hun var vel over ett år da og det gikk jo greit. Hun ga ikke uttrykk for at det var ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...