Gå til innhold

malte innerboden igår:) kjempefornøyd!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte bare dele det med noen:) hehe, tar ett og ett rom, og siden badet ble renovert fikk jeg ny bod, så da ble det naturlig å ta den først før jeg forankrer hyllene og hiver rotet inn der;)

så igår malte jeg, har allerede skrudd sammen hyllene, men skal kjøpe gulv i morgen da før jeg tar inn hyllene;p fargen ble krem og gulvet blir ikeagulv... hørt mye delt om de gulvene, så skal kjøpe det mørke til 65kr kvm for å teste det pga vurderer det til soverommet....

så deilig å få ting gjort!!! selv om det bare er boden;) og malingen r ikke farlig, heter green room...

var tenkt å kjøpe den der sense som reklameres slik for..men ble anbefalt å heller ta green room pga kontrollene der i sverige er myyye strengere enn de her, også høyere krav enn til den sense malingen... så da ble det den.. var kun 198kr for 3L spann, så hvorfor ikke:) har mye maling igjen også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så effektiv du er!!!! :)

Jøss, jeg ble skikkelig imponert!!! :)

Flott at du ble fornøyd med jobben og.....

Skrevet

Åh som jeg gleder meg til å få sånn energi igjen:-)

Det er jo så GØY!!

Er bare trøtt og ligger strak jeg...

Skrevet

kommer nok skal du se:) jeg storkoser meg, alt som blir ferdig før jeg nærmer meg slutten er bare fantastisk:) blir gulv i morgen, da blir in kjære med:) gleder meg til å ordne i vinterhagenetter boden, mye rot der nå! *herlig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...