Monajenten Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Konstruktive tilbakemeldinger mottas med takk;-) http://everywayfashion.blogspot.com/2009/03/mitt-nyeste-skoleprosjekt.html
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 sexy=) likte plakaten!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Men jeg likte utformingen på plakaten, og den gir et ryddig helhetlig inntrykk.
Monajenten Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2009 Snør meg - elsk meg for å fenge, og være litt småfrekk;-) Og så syns jeg det passer til utstillingen!! Har bare fått positive tilbakemeldinger på det både i klassen og av venner, alle har falt for det:-) Så jeg syns det er interessant at du stiller spørsmålstegn ved det!! :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Snør meg, som i korsett tipper jeg?! Men, hva menes med snør meg, og så elsk meg? Tenker på sammenhengen mellom de to påstandene? Veldig fint ellers synes jeg.
cherry coke Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Likte veldig godt plakaten! Men skjønte ikke helt greia med snør meg, elsk meg...kanskje jeg er litt treig?=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 Bare tenkte på at menn i den tiden ikke var involvert i kvinners påkledning, de hadde noen andre til å snøre seg. De som hadde korsetter hadde folk til slikt. Korsettet var jo ikke allemannseie. Og de kvinnene som ble snørt har jeg ikke noe inntrykk av at elsket sitt korsett.. Sånn historisk sett.
Monajenten Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2009 Haha, kanskje det:-P Snør meg har med korsettet å gjøre. Elsk meg er egentlig bare for å gjøre det litt spennende, fenge og være litt erotisk:-P Syns det er artig at så mange lurer på akkurat den siden jeg kun har fått positive tilbakemeldinger frem til nå:-D Heldige meg som har en sånn snill venninne som stilte opp som modell da jeg lekte fotograf:-P
Monajenten Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2009 Ikke dra inn historien da lektor:-O
lana<3 Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Snør meg og elsk meg ! Jeg trodde det sto snor for ø var litt utydelig, går ikke an å få den litt mer tydelig? Ellers var det fint, ryddig og hadde et profesjonelt preg syns jeg!!
cherry coke Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 Tenker også at på den tiden var vel kanskje ikke korsettet så seksuelt som i våre dager? At på den tiden var det kun et praktisk (eller upraktisk om du vil) klesplagg?
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. mars 2009 #13 Skrevet 8. mars 2009 Jeg trodde også at det stod snor meg, ikke snør meg. Jeg forbinder ikke erotikk med klær fra barokken, men mulig andre gjør det? Ellers var det ryddig og pent.
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. mars 2009 #14 Skrevet 8. mars 2009 Ø`en din bør være mer tydelig, nå er det en O. Ellers var den grei, selv om jeg er enig med de andre om at sammenhengen mellom korsett-erotikk i gamle tider, ikke var helt "der".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå