Gå til innhold

Er d noen 87 modeller her inne?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. For noen mnd siden var vi en liten gjeng med 87 jenter som hadde en tråd her, men eg selv datt ut litt, og etter d finner eg nestn ingen igjen. noen er blitt gravide da :) Men kan være gøy å se hvor mange av oss som henger her inne.

Masse lykke til me prøvinga skal dere alle ihvertfall ha..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du=) Jeg er 87-modell.. Jeg og samboeren har er nå i vår 3.pp, og er jo veldig spente frem mot ikm nå:D Har ikm til torsfagen, så blir spennende å se. Du da, når har du ikm? Og har du ei fra før?

Skrevet

87 her også :-)

Bare første pp enda, men spennende er det!

Skrevet

Heihei, 87-modell her også ;) Er i vår 4pp på baby nr 2! Håper det klaffer snart!

Skrevet

jupp;)fyller faktis 22 denne uka:)har 2barn fra et tidligere forhold.prøver nå på nr 3 med ny sambo:) e i vår 3pp.

Skrevet

hei hei.. jeg er også 87-modell:D

vi prøver på vår første og har prøvt i 10 mnd nå.. har el i dag tror jeg:D

gratulerer med dagen denne uken Håpe_pp3:)

Skrevet

Var no en lita jeng allerede no ja :) gøy.

Lotta87: jeg venter ikm 23 mars, så no er d bare venting fram til da... Føles lenge til... Ja har en lita jente fra før på 18 mnd...... :) verdens herligste tulle. Men er likevel klar for 1 til.

Skrevet

har el i dag heg og ønsker spier87.... Blir spennende da,... :) håper d klaffer denne gangen for oss alle her inne......

Skrevet

ja dette blir spennende:) siste sjanse for 09-baby..

Skrevet

ønsker spire 87:Tusen takk for det:)

Jeg har IKM på søndag,men tok en CB grav.test igår bare for moro skyld..det rare var at det faktis var en ganske svak skygge-strek..tror jeg skal prøve me en ny test i slutten av uken også,for å se om den blir sterkere..*håper* :)

Sender babystøv i fleng!

Skrevet

ojoj Håpe_pp3 :) kjempe spennende.. :D

Skrevet

Jeg er også 87-modell, og dette er vår 2pp :)

Skrevet

Syns det er hyggelig å se at det er så mange andre 87 -modeller her. Har en del venner som synes det er for tidlig å få barn nå, men vi er i en heeeelt forskjellige livssituasjoner. Har hatt samboer i 6 år, og er begge klar for å fa barn=) så det ser jeg virkelig fremover til.

Går nå i min 3pp, venter bare på eggløsning. Har nettopp kjøpt clearblue fertilitetsmonitor, og håper det klaffer denne måneden, selv om jeg ikke har noe å klage over. Hadde bare vært så arti..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...