Musemor med tre søte små Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Ok, for ca 3 dager siden fikk jeg smerter i magen, festesmerter??? Nå har jeg begynt å bli små kvalm, vondt i korsryggen og ømme pupper. Tror jeg er ved å bli gal!!! IKM på fredag og alt for tidlig å teste nå. Jo mer jeg tenker på det, jo fler symptomer får jeg. Sikkert bare jeg som syker meg ut uten at det er noe. Men likevel.....Håpe, håpe..... Phu.....Dagens utblåsning.
Jotun Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Haha! Du er ikke alene, jeg har det akkurat på samme måte. Litt dumt at jeg følte det samme i 1.pp, og ikke fikk positiv test,.. Vet jeg kommer til å bli superskuffa når mensen kommer om ca en uke. Vi får bare håpe på det beste ) og prøve å forberede oss på et mulig nederlag (så blir vi heller positivt overrasket hvis vi får positiv test ) Masse lykke til!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Hei. Jeg har hatt noe av det samme for et halvt år siden, var så sikker på at jeg var gravid og tenkte masse på det og dermed fikk jeg mer og mer symptomer, men var ikke gravid. Men det var jo før mensen da og den kom jo så det blir jo ikke det samme sånn sett. Jeg venter mens i morgen eller tirsdag og har hatt murringer og litt stikking i en uke nå, så jeg håper og håper. men troen er jo liten da Lykke til med testing da;) Håper du er gravid! Klem fra en som ønsker hun er gravid
Musemor med tre søte små Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2009 Håpet brast, er nok bare omgangssjuke som gjør meg kvalm og mage vondt ;-( Men på den andre siden, har ikke IKM før på fredag, så tanta er jo heller ikke kommet på besøk
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Men det er jo ikke helt sikkert det er det, man kan jo ikke vite når ikke TR har kommet på besøk enda;) Min TR skal komme i morgen, men håper ho ikke gjør det... Lykke til!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2009 Lykke til selv. Kommer nok til å teste på torsdag eller fredag. Er i 1. pp eller MA og ønsker så sårt å bli gravid igjen.
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Takk takk , tester torsdag eller fredag hvis ikke TR har kommet på besøk. Kanskje vi er begge to:) hadde vært supert:) Jeg har gått 1 år uten piller og ikke blitt gravid så håper denne gangen, syns det kunne klaffe for oss nå
ønsker sårt en spire Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Begynner å bli lei eg og.. Hver mnd no har eg hatt ømme pupper fra rett etter el og til mensen kommer.. Men denne mnd kom ikke de ømme puppene før på dag 28,og no e de super vonde og idag har eg hatt litt mensen smerter,e på dag 30 no,så mensen kommer vel snart :(
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Ja føler med deg. vi er i samme boks der, venter TR i morgen, så får se hva som skjer, hvis ikke må vi hvertfall ikke gi opp. Det klaffer nok når vi minst venter det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå