Hb31 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Er 2gangsfødende... Mitt forige svangerskap fikk jeg sprøyte for og stoppe fødsel i uke 24 og 32.. Er nå i uke 29 å har så vondt! Klarer nesten ikke å gå når jeg har det verste taket! Menssmerter,vondt i ryggen å en enormt press ned på bekkenet! Er han virkelig på tanken av å komme ut?? Nå?? Har plasenta praevia,altså morkaken ved åpningen...Har det noe å si?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 kjære deg!!! da ringer du selvfølgelig til fødestedet ditt, og ikke spør om råd her!!
maria isabell Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 er dette tull? viss ikke, kom deg til føden nå har du morkake på feil plass kan dette være alvorlig og du må få lungemodnings sprøyta!
Hb31 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 ja altså,han e ikke på tur ut NÅ! Da ville jeg ikke sittet her akkurat! Men har holdt på sånn siste uka..Tenker på om han gjør seg klar for og kåmme ut nå? (nå som om ikkje akkurat nå,men om 1uke eller to)
Hb31 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2009 har vært hos legen å hun sier jeg skal ta det med ro,og at det kan være morkaken som ligger feil som gjør at jeg føler det sånn.. Men skulle høre hva andre synes siden JEG synes det er rart!!?
Kæmma og trultene Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Hvem andre da?? Ba legen deg gå inn på BIM??? Eller spørre jordmor en annen dag?? Merkelig lege....
to_tette? Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 ville ringt til føden jeg, eller til jordmor hvis du har det i tillegg til legen. opplevde det forrige svangerskap at fastlege ikke tok meg seriøst, ringer du de kan det hende at de har et annet syn på saken enn legen... har også hørt at foranliggende morkake kan gi mer nedpressfølelse og slikt ja, men synes faktisk at de symptomene du har skal bli tatt alvorlig, spesielt siden du har vært stoppet før! og har foranliggende morkake denne gangen i tillegg... hvis jeg var deg ville jeg ringt føden, hadde sikkert fått en kontroll der!
Juni prinsesse Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har fått klar beskjed fra både lege og jordmor om at jeg etter uke 24 ikke har lov å ringe andre steder enn fødeavdelingen for å få svar på ting som føles ubehagelig og rart...
godiva med 3 gull Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Da hadde jeg ringt føden var jeg deg.. Og forlangt en skikkelig skjekk..
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 10. mars 2009 #10 Skrevet 10. mars 2009 jeg var på sjekk i forige uke pga smerter i magen, og da jeg ringte føden bare avviste de meg, så jeg måtte på legevakten først å få en henvisning derfra for så og få lov å komme til føden.. de kunne ikke svare på spørsmålet mitt en gang.... men da jeg kom ned dit etter legevkt besøket ble jeg godt mottatt.. så det at vi skal ta kontakt direkte med føden er ikke altid like lett. nå er jeg 37 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå