cherry coke Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Fikk forespeilet at jeg kunne regne med å være mye hjemme det første året jenta mi gikk i bhg. Men det slapp jeg=) Hun var vel syk ett par ganger med feber og hoste. Men hun er så og si aldri syk. Spysyken har hun aldri hatt (bank i bordet) , selv om den gikk i to omganger før jul, skarlagensfeber, influensa etc har gått i bhg, men hun har sluppet unna alt. Kan det ha noe med at hun var veldig syk da hun var ett år (influensa med feber i over en uke,+ vannkoppene, gikk ned mange kilo et)? At hun har sterkt imunforsvar? Eller har hun bare vært heldig?
Mille** Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Eldste er så og si aldri syk, sånn som meg. Yngste var veldig mye syk når hun var mellom 10 mnd og 2 år, nå er hun også veldig sjeldent syk. Begynte i barnehage når hun var 2 år.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Ella er heller ikke syk så ofte som jeg ville trodd, har hun feber så leker hun fint på gulvet og springer rundt i leiligheten, skulle nesten trodd hun var frisk, og ikke hatt influensa eller noen av de forskjellige barnesykdommene eller noe sånt no. Hun kan være litt gæærn i magen noen ganger men går over etter 1 dag eller 2. Hatt falsk krupp 2 ganger da, men bortsett fra det så er det ikke ofte hun er syk egentlig.
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Vi har heller aldri måtte ha henne hjemme fra bhg pga sykdom. I jula hadde hun lungebetennelse, men det passet jo akkurat inn i ferien, og det er det eneste gangen hun har vært syk. Har til nå sluppet unna spysyka, diareer, influensaer ol., men vet ikke om det kommer til å være slik for altid. Ei venninne av meg hadde sin datter hjemme flere ganger i mnd det første barnehageåret, så jeg var sikker på at det liksom var normalt:)
De tre gull Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Mine barn er heller aldri syke. Hun på elleve har fått penicillin en gang i løpet av hennes 11 år lange liv.. De er så sjeldne syk at det er irriterende.. Får jo aldri ta fri fra jobb pga sykt barn.. he he he ) De to eldste var heller aldri syk da de gikk i bh...selv ikke første året.
MintCondition Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Nå er min yngste bare 2 1/2 mnd da, så aner jo ikke hvordan han blir, men jenta vår på 3 har vært forkjøla med feber en 3-4 ganger, + hatt en ørebetennelse og vannkopper, eller frisk som en fisk. "Alle" sa til oss også at hun kom til å bli myyyye syk det første året i bhg, men den gang ei, heldigvis
Bare jeg er meg :o) Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Eldste på 8 år har hatt vannkopper og øyekatarr pluss feber en gang i ny og ne en dag eller to. Aldri snørrete en gang. Minste har hatt brennkopper og omgangsyke en gang. *banker i bordet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå