Gå til innhold

Planer for uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt planer. skal komme i gang med trening denne uken. Så det skal bli herlig. Gleder meg til det. Håper ellers det blir litt godt i været slik at jeg får enerig og vår følelse:)

Ha en flott uke alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får besøk av svigermor, svigerinne og 2 av hennes barn. gruer meg til det, har ikke lyst å ha dem her en hel uke!!! Har egentlig ikke plass til 4 ekstra i huset!! Så mine planer går vel utpå å være minst mulig hjemme!!!!!!!

Skrevet

Jeg skal bygge på en tattoo på onsdag, ellers ingen store planer. Jobb og turer med bikkja som vanlig :-)

Skrevet

Tenke jeg og lillemor skal på babysvømming onsdags formiddag, har kveldsjobb etterpå.

I tillegg skal vi prøve å komme oss på besøk til noen en av dagene, og jeg skal fortsette med den gode trenden jeg har kommet inn i, å gå på ski.

Skrevet

Jobbe, jobbe og jobbe.. :o) Ellers så skal jeg prøve å gjøre litt i heimen i mårra når jeg har fri. Også SOVE - denne graviditeten gjør meg konstant trøtt, tror jeg kunne sovet døgnet rundt hadde jeg fått lov til det.. :o) På lørdag skal vi inn til Trondheim på Vinterlyd med P4. vi har jo som kjent en gutt totalt opphengt av Sabeltann, og hans menn kommer til byen så tenkt å overraske han med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...