Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har litt planer. skal komme i gang med trening denne uken. Så det skal bli herlig. Gleder meg til det. Håper ellers det blir litt godt i været slik at jeg får enerig og vår følelse:) Ha en flott uke alle sammen:)
bambi på isen Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Får besøk av svigermor, svigerinne og 2 av hennes barn. gruer meg til det, har ikke lyst å ha dem her en hel uke!!! Har egentlig ikke plass til 4 ekstra i huset!! Så mine planer går vel utpå å være minst mulig hjemme!!!!!!!
Korse76♥ Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal bygge på en tattoo på onsdag, ellers ingen store planer. Jobb og turer med bikkja som vanlig :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Tenke jeg og lillemor skal på babysvømming onsdags formiddag, har kveldsjobb etterpå. I tillegg skal vi prøve å komme oss på besøk til noen en av dagene, og jeg skal fortsette med den gode trenden jeg har kommet inn i, å gå på ski.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Jobbe, jobbe og jobbe.. ) Ellers så skal jeg prøve å gjøre litt i heimen i mårra når jeg har fri. Også SOVE - denne graviditeten gjør meg konstant trøtt, tror jeg kunne sovet døgnet rundt hadde jeg fått lov til det.. ) På lørdag skal vi inn til Trondheim på Vinterlyd med P4. vi har jo som kjent en gutt totalt opphengt av Sabeltann, og hans menn kommer til byen så tenkt å overraske han med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå