Gå til innhold

gruer/gleder meg til testing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å e so spent... Jeg har ikm neste uke en gang... hvis 32 dager som sist, så er ikm på onsdag.11 dager siden positiv el test hverftall. Vil egentlig vente med å se om mensen kommer, men har 3 billigtester liggende, så må jo beg å teste snart ;) Har ikke menssmerter som jeg fikk sist periode noen dager før mensen.. men det har prikket litt i livmoren, og noen par stikk i eggstokkene i går, men ikke så mye.. Pleier ha vondt i puppene før mensen, men denne gangen klør de bittelitt.. Har ikke altfor stor tro på at jeg er gravid, men stor nok til at jeg kommer til å bli skuffet hvis jeg ikke er det, men skal ikke miste troen før jeg har tatt alle 3 testene... Skal begynne i morgen å teste.... hvis jeg tør....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke noe klokere av testinga i dag tidlig... Det kom to streker etter 5 min, men den er veeeeldig svak... litt skyggeaktig, men snev av rosa... Den var svak nok til at jeg ikke ble kjempe glad og konkluderte med graviditet, men sterk nok til at jeg ikke vart skuffa og heiv den i bosset i sinne og skuffelse som sist ;).... Altså jeg er like langt. står jo at jeg må vente 48 timer hvis jeg får lys farge.. Hvem klarer det liksom...

Skrevet

Oj, så spennende:) Når har du ikm? Du kan jo ta en digital i morgen:)

Skrevet

Vet ikke helt når ikm er.. Fikk positiv el test for 12 dager sidn. vet ikke når jeg hadde el.. Sist fikk jeg mensen 14 dager etter pos el test.. så har nok ikm onsdag, tor eller fredag.

Skrevet

Masse lykke til med testing i slutten av uka, jeg skal gjøre det samme hvis ikk TR kommer i morgen.

Håper du er Gravid, er jo ganske stor sjangs siden den du tok ble svak:)

lykke til!

Skrevet

takk, takk. clearblue digital er på vei til meg... Lykke til dere alle sammen!! Detter er ikke noe for utålmodige sjeler ;)

Skrevet

Så bra, si hvoran det går da:)

Nei det er ikke noe for utålmodige sjeler nei det har du helt rett i, jeg er ganske tålmodig på alt annet men ikke en smule på dette.

let me know:)

Skrevet

Det er til å bli gal av denne ventingen. Har ikm på fredag, tenkte jeg skulle vente med å teste til evt etter ikm, hvis jeg klarer da. Blir bare så forferdelig skuffet når tanta kommer :-(

Krysser fingrene for oss alle!!

Skrevet

vær sikker.. hvis jeg tester positivt, løper jeg til pcen med en gang :) det er jo bare dere og sambo jeg kan /vil si det til så tidlig... så må få det ut uanset hva resultatet blir... det samme gjelder nok deg ;) men skal prøve å vente til jeg får digitalen.. skal prøve å la være å teste i morgen med den siste billigstaven....... he he,yeah right

Skrevet

du e flink hvis du klarer det ;) Lykke til! Holde oss oppdatert

Skrevet

Ja samme her :) Har bare en vanlig CB jeg men det gjør ikke noe,

Jeg har vært skikkelig kvalm siden tretiden i dag og er det enda, har sovet en del i dag,så trøtt. Lurer på om det kan være symptomer eller om det bare er skikkelig pain før TR kommer, men har aldri hatt det så ille før,

liker ikke være dårlig, men hvis jeg er gravid så skal jeg nok ikke syns synd i meg selv lenger hvertfall:) Da har jeg jo fått mitt øyeste ønske oppfylly isåfall:) Men det gjenstår jo å se...

Hehe klarer du å la være å teste i morgen med billigstaven er du god;)

Skrevet

jepp, da er vel jeg god da:) for jeg har ikke testet endåg.... jeg orker ikke tolke svar, så jeg venter tålmodig på posten jeg.. Hvorfor tar ikke du en test snart? Jeg har en god følelse når det gjelder deg.. kvalm og greier...;)

jeg skifter på å føle meg gravid og føle at mensen kommer..... har veldig ømme pupper, noe jeg hadde sist mnd også.. og i forrige svangerskap kom ømme pupper i uke 5.. så det er negativt, men det stikker av og til i eggstokkene og magen... bare litt da.. det er jo bra.. og jeg har ikke fått mennsmerter... bra... er trøtt, men det er nok fordi jeg har trappet ned kaffedrikkinga... gjesp... blir sprøøøøøø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...