Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal igjennom fryseforsøk men først må jeg få mensen så jeg kan ringe inn den...men mensen kommer jo ikke...

fikk negativ test etter første forsøk i januar(mensen kom på rugedag15. 5 feb.)

Så etter normal syklus på 28 dager så er jeg komt til dag 32 i dag---

er det sånn at IVF forskyver syklusen og setter den helt ut av bane??eller kaaannnnn jeg være gravid???...

Skal ta celleprøve i morgen...bør jeg ta den eller ikke??

blir sprø av dette..jeg som bruker å ha en noenlunde normal syklus på 26 dager...men neida..ikke denne gangen....tør ikke teste heller...vet liksom svaret...er blitt skuffet alt for mange ganger på 6år..så hvorfor i alle dager skulle den være positiv nå lissom..og at vi lissom har klart det på egenhånd..neida..får vel bare vente på HU"slemme tanta"

jaja.....=(

klem=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lady-alice!

Har du testet om du er gravid? Hvis du ikke er gravid så kan de være at mensen er noe forsinket etter forsøket, noe som er ganske så vanlig. Jeg fikk mensen 40 dager etter negativ forsøk sist gang.

Lykke til med fryseforsøket!!!

Skrevet

Jeg lurer på det samme!!! Jeg har en syklus på 29 dager, er nå på den 34. dagen uten at TR har vist sin ankomst... Veldig frustrerende når vi og ska igang med fryseforøk nå! .....

Skrevet

hei=)

måtte teste i dag jeg....men selvfølgelig så var den jo negativ...urettferdig..mensen kunne jo vært forsinket 6dager nå da fordi jeg var blitt gravid...men neida...det er sikkert kunn fordi IVF medi.klusser med syklusen min.....ååååååå!!!!!!!*arg*

føler at mensen er liiike rundt hjørnet---men det er jo på tide å da...så jeg får ringt den inn til porsgrunn.

jaja...får bare vente og glede oss over at vi skal igjennom frys ..

Lykke til til dere oxo damer,....

klem

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til med frys-forsøket ditt, Lady-alice! Håper du kommer igang raskt og at det er din tur denne gangen!!!

Skrevet

Tusen takk bobbygirl=)

nå som mensen har meldt sin ankomst og jeg ringer inn den i morgen til porsgrunn...så gleder jeg/vi oss masse til å sette i gang med medisiner ,innsett og ny ruging igjen=0)

Masse lykke til til alle jentene her inne...vi kommer til å klare det til slutt=)=)=)=)vår tur il å bli mammaer=)hihi.....GLEDER MEG!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...