<3lovebaby<3 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Når man lager barn!! tenker på alle de gangene han tømmer seg i meg for at det skal klaffe en mnd. Jeg ligger natten igjennom slik at jeg er sikker på at svømmerne hans skal nå målet;) Dusjer selvfølgelig om morningen, men det siver jo ut litt hele dagen og jeg syns det lukter noe helt grusomt!! Bruker truseinnlegg også, for å unngå at det setter seg i klærne, men føler det lukter av hele meg på langt hold haha. I tillegg plages jeg alltid med uvi når vi har pp. Er det fler som har det slik, og er det noen som har noe tips ang luktinga?? Litt ekkelt dette innlegget;)
Bare blåbær Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Lurkikker inne fra 1.tri. Du bør ikke ligge natten over med sæden inni deg. Da ber du om UVI! Ligg i ca 20 min etterpå, så gå på do og tisse. Ved sex kan bakterier komme opp i urinrøret( hullene ligger jo ved hverandre) Hvis disse bakteriene får lige og godgjøre seg natten over, er sjansene store for at du får uvi. Er derfor en skal tisse etter sex, for å få ut evt bakterier fra urinrørsåpningen. De sædcellene som kommer ut etter at du har ligget i 20 minutter, hadde uansett ikke svømt opp til egglederen. Kos deg med sex, ligg litt, så tisse og sove. Lykke lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå