Fillerya Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Og jeg gruer meg så jeg er helt kvalm..... Ikke at jeg forventer tilbakemeldinger på at jeg ikke har gjort jobben min, men hele opplegget er dumt. Nå skal det fokuseres på suksesshistorier, som skal deles med alle. What the f....? Og ikke bare på ett felt, men innen 5 forskjellige ! Hallo, jeg har ikke en sånn jobb jeg, har en rutinejobb der dagene flyter i hverandre. Men vi har en sjef som har tatt seg utdannelse som coach, tenker det er der det kommer fra:-(
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Vil bar øsnke deg lykke til. Personlig syns jeg disse medarbeidersamtalene er noe stor digert TULL!!! Føler meg overhode ikke vel med å brette ut livet mitt på kontoret for sjefen. ALT skal frem og han har tausethetsplikt. OK, men det er små forhold, sjefen er en so jegbanket opp som småunger, han er tre år yngre nenn meg. får ikke til å prate fortroli med ham i det hele tatt! Lykke til!
Sara Rompompei Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Sender deg en DIGER klem og satser på at det gikk bra. Uansett er det nok deilig å være ferdig med den saken tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå