Gå til innhold

utdrikkingslag.. hjelp meg litt jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal planlegge et utdrikkingslag... kan dere komme med gode ideer, evt fortelle hva dere har vært med på ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et forslag her, fortalt av bruden (en bekjent av meg) - litt langt da.

Jeg hadde utdrikningslaget mitt i går. Bestevenninna mi, som også er forloveren min, dukka opp med frokost til meg i går tidlig. Så måtte jeg fikse meg, ta på meg fine klær og sminke meg. Så sendte hun meg til frisøren, der de satt opp håret mitt, skikkelig nydelig, og satt på meg en sånn liten tiara.

Deretter dro vi til et fotostudio, der mange av vennene mine ventet. Jeg blei skikkelig overraska og glad. Så begynte vi å ta bilde av gjengen, men etter et par-tre bilder så sa fotografdama: Jeg syns liksom at det er noe som mangler her... Og da spratt det fram enda flere venner, de som studerer i Oslo og sånn. Jeg ble kjempeoverraska, det var jo sååå morsomt! Så tok vi masse morsomme bilder, både sammen i grupper og enkeltvis. Så da ble det skikkelig posing på alle sammen, litt skummelt men veldig gøy!

Deretter dro vi hjem til ei venninne, der vi spiste middag og begynte å drikke litt vin og sånn. Kjempegod stemning, og så ble vi kjørt til sentrum. Der slapp de oss av med parken. Parken i Ålesund ligger ved et lite fjell, og på toppen av den ligger en kafe som heter Fjellstua. De lurte meg, og sa at vi skulle gå opp trappene dit (418 trappetrinn, ganske bratt). Jeg hadde på meg høøøye hæler og blei litt nervøs når vi var på vei mot trappene, men det var bare spøk heldigvis. Vi endte istedet opp på showet til Anne Kat Hærland: Gift, men ingen fanatiker. Showets tittel passet jo veldig godt til et utdrikningslag, men det vennene mine ikke hadde tatt med i beregningen når de bestilte billetter var at i fredagens Se og Hør stod det med store bokstaver på forsida: Anne Kat skiller seg etter et år! Så det var jo litt ironisk. Men fader, showet var dritmorsomt!

Etterpå dro vi hjem til ei venninne og drakk og kosa oss. Hadde endel sånne leker da, blant annet så hadde de pakket inn en liten ting hver som skulle symbolisere noe med vårt vennskap. De gav meg en og en gave, men jeg fikk ikke vite hvem det var fra. Det skulle jeg gjette. Det var kjempemorsomt, og ganske vanskelig med enkelte, men jeg klarte nesten alle, bytta om på to bare. Så fornøyd med det :) Jeg fikk også en gave, bildet fra fotostudioet var allerede klart, hun fotografen hadde laga det til kjempeflott, med et stort fellesbilde i midten, og portrettbilde av hver enkelt rundt. Veldig morsomt og fint, dette blir et minne for livet! Noe man kan tenke tilbake på om 20 år liksom, og mimre om når vi var ung og pene, hehe... Jeg fikk også ei anna gave, et album der alle venninnene mine hadde laga ei side hver fra dem til meg, med bilder og tekster og lykkeønskninger. Og på slutten av albumet hadde de laga en brugdom & brud-side. Den var bare helt nydelig, da kom tårene. Da gikk det skikkelig opp for meg, herregud så heldig jeg er. Jeg har en fantastisk vennegjeng, som jeg vet alltid vil være der for meg, vi har holdt sammen siden ungdomsskolen og har det så gøy sammen! I tillegg er det bare noen få uker til jeg gifter meg med drømmemannen, mannen i mitt liv, som jeg elsker så det gjør vondt. Livet er bare herlig!

Og så var det noen tomme sider bakerst der det er meningen jeg skal lime inn litt bilder fra utdrikningslaget :)

Vi endte opp på puben, en litt brun pub med trubadur og greier, og der var det mye folk og kjempegod stemning. Vi dansa og kosa oss, og jeg måtte synge sammen med han trubaduren. DET var nifst :) Men gøy og da.

Så alt i alt et veldig vellykket utdrikningslag. Jeg kunne ikke hatt det bedre. Og slapp sånn utdriting, det er jeg glad for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...