Gå til innhold

Unge nr 2 = som å hoppe etter Wirkola ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg litt for å få nummer to jeg... For nummer en er jo perfekt! Den beste ungen i hele verden, faktisk! Tenk å komme og bli nummer to da! For evig og alltid en toer, liksom :-s Daaakaaar!!!

Eh, ja, altså, jeg kommer rett fra rommet til mini nå, han er så søt der han sover - og jeg er hormonell ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he , nei heldigvis er det ikke sånn.

Men jeg husker at Storebror hadde vokst noe voldsomt i løpet av det døgnet jeg var på sykehuset da jeg fikk Knerten:-)

Når jeg kom hjem hadde Storebror DE store hendene og DET store hodet:-D

Skrevet

Ja, de største vokser noe veldig når man er på sykehuset.

Nr 2 blir helt annerledes, men like perfekt.

Og større lykke enn når søsknene viser at de er glade i hverandre, finnes ikke. Gled deg!

Skrevet

Haha, jeg har bare et barn, men samboeren min sitt hode vokste enormt mens jeg var på sykehuset:-D Det var jo helt skummelt å se på det en periode.

Skrevet

samme erfaring som mamma søker barn-har fått 2, eldste ble plutselig kjempestor! Han ble en ordentlig guttegutt på null-komma-niks.

Og jeg må si, at den beste avgjørelsen jeg har tatt noen gang, var å få barn nr 2. Vesla vår er 13 mnd nå, eldste 3 år +3 mnd, og de leker masse sammen. Han er utrolig snill med søsteren sin, og koser masse.

Skrevet

jeg husker at jeg tenkte mye på om jeg kom til å blir like glad i nestemann...om det er muuuuulig liksom!!!

og ja, det er det. jeg har nå tre og kunne dødd for de alle sammen.

beste ungene i verden, og de er fra mitt kjøtt og blod (litt pappa og da;-).

utrolig!

vi er utrolig heldige:-)

Skrevet

Hehe, joda, jeg tror også at det blir herlig med samspillet dem imellom altså! Var bare når jeg stod der inne nå i kveld at jeg tenkte "vi er gale! vi lager en nummer to! mini er jo den perfekte, den eneste ene..." hehehe

Skrevet

Hehe sønnen min hadde en fin kommentar på det da lillebror ble født.

"mamma..jeg er gull siden jeg kom først og han er sølv"

Der og da sa vi det var sånn,men at mamma var like glad i begge.

Nå har vi snudd litt på den....Mamma og pappa har nemlig to gull nå,for det er fullt mulig,hehe

Man blir like glad i nummer to fra dag en ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...