duracellmamma Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 jeg var på tidlig ultralyd når jeg var 12 uker og da så vi et bankende hjerte og alt var bra:) er i uke 14 nå og er bare dritnervøs nå... tenk om babyen ikke lever? har hatt et komplisert svangerskap hvor vannet gikk i uke 18 og fødte dem i uke 24... ende ikke så godt... hva er sjansjen for at det går bra? eller... sjansjen for at det ikke går bra? beklager men er bare skit nervøs....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå