snart mamma 85 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 har vært på intervju og skal inn på et til... lurer litt på hva dere synes om jobben og lønn?hvordan kombinerer dere dette med barn og natt/kveld jobb? sikkert dumt spørsmål men når går toget på julaften?
Joikaboll@ Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er gift med en, kan jeg svare?? Han kunne aldri hatt denne jobben uten meg i hus.... haha... Jobbing annenhver helg, noen ganger ok, andre ganger pyton. Husk i såfall en ting, det er ikke noe som heter jobbing annenhver jul, for det kommer ann på hvordan turnusen din faller. Sommerferien er satt i puljer, ulempen er at du ikke kan velge ferie, fordelen er at du VEIT alltid når du har ferie. Ang lønn, den er ikke verdens beste, men helt ok. Men det er mange andre fordeler med å være ansatt i nsb, om du legger til disse kommer man nokså bra ut av det.
snart mamma 85 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 er litt usikker om jeg skal si ja. gr lønn virker rei, er jo endel tilegg,, men så ønsker jeg å være mye sammen med ungen oxo....
snart mamma 85 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 he he ... greit å høre det fra den andre siden oxo..
Joikaboll@ Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Du får nok ikke mindre timer sammen med barna enn med annen jobb, men du vil få varierte dager. Altså, noen morgner, noen kvelder, noen hele dager osv.... Du får en dag fri hver uke om du jobber annenhver helg, og har du mulighet og lyst er det bra betalt på natt, så om du velger en turnus med noen netter blir det litt ekstra, samtidig som du får færre dager. Turnusene er mange og du velger jo selv hvilken du vil ha utfra hvor du er stasjonert. Tillegga er også bra, og det er mange av dem :-)
snart mamma 85 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2009 hmm høres ikke dumt ut.. man jobber vel mye jul og påske etc....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå