Gå til innhold

Heldige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så heldige og er blitt tilbudt ting og tang etter min sambos brors barn. Seng og vogn og annet. Har egentligen funnit en vogn vi har lust på men tar gladeligen emot i alla fall.

Det er nok av ting vi må kjøpe uansett, og kan sikkert være fint med to vogner, ikke sikker på hvilken type vogn de har hatt. Jeg har lyst på den nye TFK Joggster X :) men da er det ikke så travelt med å få ta i den..

Tenker det blir en shoppingtur til moderlandet i sommer.

Føler en masse liv nå, og sambo kjente på magen min i går når jeg sovnet at det sparket for første gang. Er i 17 svangerskapsuke og helt klar for bobygging:)

Ska på ordinær ultralyd på torsdag, og jeg gleder meg så! Spent.. Vill gjerne vite hva det blir, en gutt eller jente.

Er så glad og takknemlig for allt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldige dere er da :-)

Det er sinnsykt dyrt for alt en skal ha til babyen, så er jo bare fint å få noen ting :-)

Skrevet

Jeg er også kjempe heldig.. Har fått vugge av svigermor, seng av min mor, stol av en kompis, dyne av en kollega, sengtøy av min mor, bilsete låner jeg av en venninne, og ellers andre små ting har jeg fått rundt omkring.. Trnger bare kjøpe vogn, klær og etc selv :)

Kjempe fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...