Let's hear it for the boys! Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Kjipt!! Men utrolig spennende! Dere som ikke har sett sesong 6, burde virkelig glede dere
Gulosten™ Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Isj da :S Når man endelig har begynt å følge med, liksom... Jaja...
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg laster ned sesong 6. Siste episode går sent i kveld i USA. Det er utrolig kjipt at det er over, men samtidig er det bra de gir seg på topp. Blir uansett tidenes avslutning, uten at jeg skal avsløre noenting
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 Hehe Sesong 6 begynner på en måte med slutten, og så går de tilbake i tid. I siste episode får vi vite hva som egentlig skjedde i første episode... Litt vanskelig forklart, men det er helt genialt laget.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Hehehe ja for dere som ikke har begynt å se sesong 6 så har dere mye å glede dere til, mye crazy som skjer:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2009 Siste episode har blitt lagt ut nå. Nesten så jeg gruer meg litt hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå