2009baby!!!! Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Har noen av dere fått hentelapp til den? Når kom den i posten isåfall, altså hvor lenge før termin?
Peders mamma Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Hei ! Fikk hentelapp for noen dager siden jeg...har termin 23 april !
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 hm.. tror jeg hentet min for tre uker siden og jeg har enda 2 uker til termin
hettemor Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Hei, eg fikk min ca. 1 veke ette eg hadde bestilt ann
Mumsemams har født :) Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Hva er det i pakken? Litt nyskjerrig :-) Har fått hentelappen, men går nok noen uker før jeg får hentet den...
Tomaten Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Jeg fikk den for mange uker siden, og jeg har 12 dager til termin... Masse fint i pakka:) smekke, lue, rangle, smokk, bleier, våtservietter, ammeinnlegg,olje,vaskeservietter.... Kommer ikke på mer.... Foruten reklamebrosjyrer da...
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Oj, så mye du fikk i din pakke !! Hos meg var det "bare" noen bleier, en pakke våtservietter og en slags lekesak til babyen... :-( Det er jo gratis, så jeg mener ikke å klage, men det burde jo være likt i alle pakker ?? Får jeg lov å spørre hvor i landet du bor ?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Jeg hentet min pakke i dag, fikk hentelappen rett før helga. I min pakke var det en pakke bleier, en pakke våtservietter, en pakke med 6 engangs stelleunderlag, en liten prøvepakke på engangs vaskeservietter, en leke til babyen, en lue, to tena lady truseinnlegg og reklamemateriell. Rart at det ikke er likt i alle pakker ja.. Var rart det der...
Tomaten Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Er nok kanskje jeg som surrer litt ja:) Fikk det samme som Blomsterpiken!!! Tror kansje smokken kom fra Apotekets pakke jeg:) Men fikk en toalettmappe med ammeinnlegg, olje og våtservietter... Ikke meningen å forvirre, hihi... Er bare en stund siden jeg hentet pakka;)
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 fikk hentelapp i helga og har termin 2. april..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå