Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Er bare sykmeldinger og et eneste stort kaos:(Siden jeg er ass.butikksjef så er egentlig ansvaret mitt nå,til vanlig synes jeg det er gøy å ha mye ansvar.Men akkurat nå kjenner jeg kroppen ikke tåler det,jobber fullt nesten hver dag og har myyye arbeid bare å sette opp arbeidslistene.Stress er stort sett det eneste jeg gjør om dagen og med mannen på sjøen og to unger som skal ha mat og stell når jeg kommer hjem så er jeg helt knekt.. Måtte bare syte litt når jeg sitter her og gruer meg til en ny uke med dette kjøret..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 uff, da skjønner jeg at du er sliten..stress er pyton, når man ikke er helt i slaget;-( hadde vel vært ideelt for deg å jobbe litt redusert når mannen er på sjøen, men jeg vet hvordan det er med denne samvittigheten ovenfor jobben;-( særlig når du har så mye ansvar... sitter her og vurderer å legge meg allerede, for å holde ut en uke til på jobb( i bhg, så det er hektiske dager) lykke til, Dipsy;-)
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Ja,er den samvittigheten som gnager hele veien.Vi er 3 fast ansatte og 2 av dem er sykmeldt:( Men klarer ikke dette stresset i lengden,har selv allerede høyt blodtrykk og fått beskjed av legen om ikke å stresse så kommer ikke en av dem igjen snart så blir det ingen annen utvei for meg enn at jeg må sykmelde meg jeg også.Helsa først Så du jobber i barnehage...det beundrer jeg deg for...da har du mye bøy og tøy i løpet av en dag...må også være litt av en tålmodighetsprøve til tider Har du barn fra før foresten:) ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå