Gå til innhold

2-3 cm ogpning og moden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jordmor til å undersøke meg på fredag og da var det 2-3 cm opning og jeg var moden sa hun. I dag har jeg fremdeles 8 dager igjen til termin og sist gikk jeg en uke over tid.

JM sa at man kan gå en ukes tid med slik opning uten at det skjer noe.

Men når skjer det noe tror dere? Fikk jo de forhåpningene til fødsel nå i løpet av første dagene..... sukk..... Jeg er så lei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått moden og med 2-3 cm åpning i minst 3 uker nå. Og sitter her med kul på magen enda.

Men, siden du er rett ved termin så er det jo ikke lenge igjen uansett :)

Skrevet

Jeg hadde noe som jeg trodde var rier på torsdag så etter å ha masse trykk i rygg å mage så dro jeg på en sjekk på føden.

Fikk da vite at jeg var moden og 1,5 cm åpning.

Fikk selvfølgelig samme forhåpninger, selv om at det er 11 dager til termin.

Alt roet seg ned og kjente ingen ting på fredag. Sitter her ennå å venter spent på at noe skal se, så det kan jo se ut til at det var en falsk alarm.

Hadde virkelig håpet oppe når jeg fikk vite om de stakkars cm`s åpning som jeg hadde... Vondt gjorde sjekken også...

Har sett flere har skrevet at de har gått med åpning, modning osv over lengre tid...

Jeg benyttet søndagen til å vaske i håp om at det skulle ta seg opp igjen... men må nok vente ennå lenger...

Skrevet

jaja, bebien kommer vel når den er klar. det er det eneste som er sikkert...........

Er bare så rart å gå i sånn "vakum" og bare vente... gå og kjenne etter.... noe på gang nå? eller nå? eller nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...