Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har siden fredag vært veldig "nuppete" i huden på magen og brystet. Torsdag hadde han litt feber og var litt i ulaget. Han er nå i fin form og det klør ikke. Lurer på om dette kan være en av barnesykdommene, men syns liksom ikke at det passer med beskrivelsene. Noen andre som har opplevd dette? Og kan jeg sende han i barnehagen i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være nupper i form av gåsehud? Hvis han har hatt litt feber og fryser. Kan jo hende jeg tar fullstendig feil, er bare et forslag.

Skrevet

tusen takk for svar, men han har nå vært nuppete helt siden fredag. Det ville jo gått relativt fort over, eller?

Skrevet

Hm, ja daså, kanskje ta han en tur til lege i morgen.

Har forøvrig ingen ide' om du bør holde han hjemme i morgen pga disse nuppene. Er han i god form ellers?

Skrevet

Har han hatt feber mer eller bare på torsdag? Slapp? Dårlig matlyst?

Slå opp på en av disse lommelegen eller lignende sider å les om barnesykdommene så ser du om du finner noe som passer? Kankje også noen bilder. Der pleier det også stå om det er smittsomt så du kan vite i forhold til b.hagen..

Skrevet

han har bare hatt feber på torsdag, men har ikke hatt noe særlig matlyst. Ellers har han vært like aktiv som vanlig. Litt sur kanskje, men det er ikke så rart når han ikke spiser noe særlig.

Skrevet

Mine gutter har av og til fått slike nupper etter at de har hatt feber.

De plages ikke av det, og jeg tenker at det er et slags varmeutslett....men vet jo ikke da.

Hadde han vært fin i form så hadde jeg sendt ham i bhg i morgen

Skrevet

hvor lenge har de disse nuppene da? Tenkte også på dette som varmeutslett, men syns kanskje at det er litt rart at det har vart i 3 dager allerede.

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke hvor lenge...men gjerne 2-3 dager...

Husker at det ikke har forsvunnet med en gang liksom, men kan ikke huske at det har vart så veldig lenge heller. For da hadde jeg vel reagert på det kan jeg tenke meg.

Lenge siden de har hatt det nå, så derfor jeg ikke husker det helt

Skrevet

tusen takk for svar :) Det er så godt å ha et sted å stille slike spm og få svar med en gang. Han er jo i fin form, så tror vi tar han med i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...