Gå til innhold

noen flere som har en mann som ikke vil gifte seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært sammen i 6,5 år, forlovet i 2 år.. vi har 2 barn sammen.. han sier han elsker meg over alt. men han vil ikke gifte seg.. :( synes det er veldig trist... jeg trenger ikke noe stort bryllup. kan godt gifte meg på et kontor om så er.. men har så lyst å gifte meg med han... vi er forholdsvis ganske unge da.. jeg er 22 år og han er 24 år.. men.. visst man virkelig elsker en person, og planlegger fremtiden sammen.. hvorfor ikke da gifte seg?.... frustrerende... og trist...

flere i samme båt... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke samboeren min har tenkt til å fri med det første heller. Hadde han gjort det, vet jeg ærlig talt ikke hva jeg ville svart. Ikke så gira på å gifte meg selv her;-)

Skrevet

Jepp..Vi har vært sammen i 6,5 år, forlovet i 5 år..men han har ombestemt seg, vil heller være bare forlovet..syns det blir litt teit, men regner i grunn med at han vil ombestemme seg igjen en eller annen gang. Jeg vil mest gifte meg pga brudekjolen..så ikke så viktig for meg å bli gift egentlig:)

Skrevet

Min kjære vil bare gifte seg i Las Vegas, og det vil helst ikke jeg.

Jeg ser for meg stort kirkebryllup i England, men jeg ser ikke det skje.. han snakker bare om Las Vegas. Synes det blir litt harry jeg da.

Øh, vi har bare vært sammen 3 år, har 2 barn sammen.

Skrevet

ja, han begrunner det med at han ikke tør å holde tale. he he..

for 2 år siden var unnskydningen at de fleste som gifter seg skiller seg igjen. lurer på hva det neste blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...