Gummelillan Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Etter en helg hvor gummismannen har jobbet nesten sammenhengende, har vi endelig hatt en deilig og rolig søndag sammen. Og det er jo når man har sett lite til hverandre noen dager at det er kos å være sammen! Vi store sov lenge, mens de minste lekte intenst. Så spiste vi en laaaang frokost og kom oss i skitøyet med retning Frogrenrparken med kurs for Barnas Holmennkollsøndag. Og det var en trivelig, om enn våt fornøyelse. Leo syntes de gardistene var grusomt skumle, så hun måtte rett og slett snike seg ut i løypa bak startområdet for å tore å gå ;-) Mens den mellomste på 4 1/2 syntes vi hadde meldt henne på alt for lett løype, så hun endte med å gå 3 runder - og ufattelig nok greie å lure til seg premie på 2 av 3 runder... Nesten flaut å se hvor lur ungene kan være sånn av natur ;-) Vel hjemme ble det snømåking av alt for mye tung og våt snø som har kommet i løpet av helgen og så middagskos og dvd-titting før semgetid. Utrolig deilig med sånne rolige dager hvor man bare er sammen med de nærmste og litt sånn asosial mot omverden. Men nå har mannen dratt på jobb igjen og jeg har koblet opp jobb-pc'n her hjemme. Så da får jeg vel komme meg ut herfra og starte en travel arbeidsuke sånn i det stille. Ha en fin uke alle sammen. Tror jeg ikke vil rekke og stikke innom så alt for ofte i denne uken som i forrige, men dere er akdri helt "trygge"; Plutselig dukker jeg opp igjen ;-)))) Inntil da; take care!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Deilig med sånne dager:-) Her har været også vært kjipt i dag, så vi har gjort søndagen innendørs. Med besøk hos gode venner og leking for de små, og resten av ettermiddagen og kvelden hjemme med lek og mat:-) Har jo vært på do x-antall ganger i dag med liten rosa:-) Like stolte alle sammen hver eneste gang:-) Og du, hun mellomste høres ut som om hun kommer til å klare seg godt her i livet;-D Pippijenter er herlig!
Gummelillan Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 Så herlig med do-suksess. Her har ikke snuppa skjønt at det er lurt å si i fra. Roper ut om at hun trenger ny bleie så snart det kommer noe, men da er det jo akkurat for sent. Men stresser ikke. Jobber mer med psykisk oppbacking for å kutte smokken. Bruker den jo bare når hun skal sove, eller er trøtt og sliten her hjemme, men da sitter den til gjengjeld som støpt. Siste avtale går på at hun skal legge den bort på bursdagen ;-) Vi går en spennende vår i møte med de små snuppene!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Så deilig det hørtes ut da:-) Alltid kos å være sammen med kjernefamilien... Vi har igrunn bare kost oss i dag vi også, helt uten skigåing, men dog... Vi har lekt i snø og vi har lekt inne:-) Nå håper vi vel at det er slutt på snø for en stund. Skal være alene hjemme fire av ukas fem dager, og klarer meg godt uten og måtte måke snø:-D Det er alltid hyggelig når du stikker innom og vi føler oss alltid trygge på at du dukker opp, en eller annen gang:-)) God arbeidsuke.
Tiggywinkle Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Hei, hei. Da var vi på samme våte skiarena i går! Her var storesøster kjempemotivert til å gå - helt til vi kom til startstreken da blånektet hun. Lillesøster som egentlig er for liten, gikk som en dronning. Hun så så bitteliten ut der hun med stor iver trasket avgårde veldig fornøyd med seg selv. Vi var så våte og kalde at vi la oss badekaret hele jentegjengen når vi kom hjem. Her er det også travelt både for meg og mannen, og med trådløst nettverk nede hjemme blir det lite internett tid:-( Men men får jo gjort litt andre ting da. Som å sloss om bredbåndskabelen:-)
♥Snulder Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Oi... så sportye dere er da!!! Jeg er IKKE født med ski på beina, så jeg har dessverre ikke gjort ungene mine til noen skiløperer heller;=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå