Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Overskriften sier det meste. Eneste jeg må legge til er om noen vet hvilke tannlegen som gjør det, og hvor mye dette koster. Takk for svar ^^
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Kan noen legge dette ut på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 neten gratis:) og funker KJEMPEBRA!! jeg brukte og gjøre det på meg selv varer jo litt lengre hos tannlegen selfølgelig.. du kan kjøpe neglelim hos hennes og mauritz.. (kjøp en pakke med falske negler) få noen pene negler med det samme:) så kan du dra på en hobby butikk eller lignene og kjøp små diamanter, (som er flat bak) er laget for å lime på ark. husk finn de som er små! ta av bomullet på en q-tips, fest diamantsiden ned og flaten opp. ta på litt lim og fest den på tannen der du vill ha den. før du setter på tannen, tørk av tannen med lommetørkle eller dopapir. så den blir tørr. dette kan vare opp til 2 måner. hvis du vill ha den av bruk neglelakkfjerner prøv dette ut før du betaler MASSE penger:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Anonym 20:12; Det der hørtes ikke helt sundt ut...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Noe i nærheten av Elverum/Hamar? Jeg er IKKE interessert i å høre hvor harry det er. Smaken er som baken, DELT I TO!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Delt i allefall... Om smaken er delt i to, blir det temmelig kjedelig, vil jeg tro ;o) Men det ER harry, blodharry!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 jeg syntes det er kjempe fint å vil selv gjøre det, lurer også på hva det koster..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Djeeeeeezzzes... diamant på tanna er veeeeeeldig 1998/9..... BLODHARRY!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Det koster visst rundt 1000 kr hos tannlegen. Det koster såpass fordi diamanten er ekte, og fordi den kan sitte på i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå