Gå til innhold

Trenger ditt tips til gode, varme votter til 1-åring som sover ute! :-)

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Gutten min på 1 år er nesten alltid kald på fingrene når han har sovet ute. Han har flere par votter; både Reima, Name-it og hjemmestrikka ullvotter. Men jeg syns ingen av dem duger helt.....

Har på følelsen at mange votter er ment til "aktive" hender, sånn at en unge som leker og rører på seg vil ha det helt fint med dem, men et sovende barn ligger jo dønn i ro - og da holder ikke disse vottene mål.

Så; jeg trenger DITT tips her - hvilke votter anbefaler du når det kommer til å holde fingrene varme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han sover ute i vogna så har han ullvotter på som holder han varm hele soveperioden. Bruker hjemmestrikkede og Janus-ull. Har du prøvd tovede ullvotter? Kanskje det er varmere.

Skrevet

Vi bruker alltid ullvotter på hendene når han sover ute. Vanligvis et par, feks janus sine, men når det har vært veldig kaldt i vinter har vi hatt to par utenpåhverandre.

Skrevet

Vi prøvde masse forskjellig og kom frem til at hestra med ull inni var best. Har også babyvottene med glidelås og de er også kjempebra

Skrevet

Enig med deg ang at mange votter er varme for aktive hender.

Tovede ullvotter er gode sovevotter for vår lille.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ok, takker for tips damer! Da skal jeg be min mor om å hun kan strikke og tove et par votter til lillegutt, de vi har brukt er "bare" strikka.

Skal også teste ut Hestra (aldri hørt om før...:-P). Hvor får jeg kjøpt disse, har f. eks Exit/Best kids dem??

Igjen; takk for svar! =D

Skrevet

Hestra får du kjøpt på sportsbutikker. Gsport har dem hvertfall.

Skrevet

Ull er klart å foretrekke når ungen skal sove :)

Skrevet

Hvis ullvottene ikke er tovet, er de ikke mye varme når de ligger stille. vi har gjerne brukt ullvotter med gode fleecevotter utenpå, da holder hun hendene varme :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...