Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Noen som vet om det har noe å si om jeg blir 100 % sykemeldt helt frem til termin 4 juli? Mister man noe penger eller rettigheter som jeg ikke har fått vite om? Jeg har snakket med arb.giveren min og de har ikke noe særlig behov for meg i tiden fremover når jeg uansett ikke kan gå tilbake til den stillingen/det ansvaret jeg hadde før. (veldig stressende jobb med mye ansvar og oppfølging) Jeg ble sykemeldt p.g.a "overarbeiding" og stress. Håper noen kan svare meg på dette :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 permisjonspengene regnes da ut i fra sykepengene dine. så du vil få det samme som om du har jobbet:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Det eneste du mister er noen feriepeneger for neste år, nav betaler bare for en viss del. Med mindre du har en megakul arbgiver;) sjekk nav.no.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har en kul arb.giver, men ikke så kul tror jeg :-) Tusen takk for tipset, det skal jeg sjekke. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå