*SvangerskapsTrollet* Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Syns ikke det er lenge siden jeg "gikk ut av" 3 trimester jeg! Har nå ei som akkurat har fylt 3, en som fyller 1 om en uke og en liten spire i magen igjen:) Er overlykkelig (hvis det går an) og skal på 1 kontroll med ul. på tirsdag! Så det blir spennende :-) Jeg tar dermed fatt på et nytt langt og sikkert litt mer slitsomt svangerskap som jeg håper går mot slutt sånn engang i oktober :-) Så da vil jeg få ønske alle dere der ute lykke til med svangerskapet! Hilsen
Veslemus Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Oi, du står på Hehe. Så moro! Gratulerer med spiren. Vi har og en sønn på 3, han ble 3 sent i desember. Så da var vi kanskje her samtidig den gangen. 2005? Dette er vår nr 2, jeg har termin 30. september. Så har bare en uke til her på 1. tri så er jeg over i 2. trimester. Juhu =) Lykke til =)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Gratulerer;) Venter også på nr 3 i slutten av oktober. Har en gutt som blir 3 i november og en som blir 1 i mai;) Tenker at dette blir travelt, men alikvel kjekt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå