Gå til innhold

Innleggelse på Riksen..hva trenger vi å ha med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla skal inn å opereres for hull i hjertet om en uke og jeg lurer på hva jeg trenger å pakke ned... hva trenger hun og hva er lurt at jeg tar med til meg? Hun er snart 6 år da... kanskje en litt vesentlig opplysning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe å drive med i ventetiden for den blir det en del av.....

Skrevet

jeg hadde tatt med egne myke håndklær, og gjerne hårføner. tenker viss hun får dusje der, så er det sikkert mer behagelig. har dere dvd til bil kan den være grei å ha viss dere havner på flermannsrom. da kan hun se på filmer hun liker uten å måtte ta hensyn :)

Skrevet

Ville tatt med meg noe lett lesestoff til deg, evt strikketøy, mobil og mobillader ;-) ventetiden blir lang. Ellers har de jo mye av leker/tegnesaker til henne der, men bil dvd spiller var et godt tips tenker jeg.

Skrevet

Så bra! Har ikke dånn mini-dvdspiller men har pc, gjør vel samme nytten kanskje? Og så skal selvfølgelig kosebamsen være med.... Noen som sa noe om kamera også..at det var lurt å ta masse bilder under veis? Kjenner du noe til det? Hva med klær? truser og annet skift?

Skrevet

kameralader kan være en fordel å ta med :) det kan jo hende hun en dag vil se hva hun gikk igjen da hun var liten. pc gjør jo samme nytten :) hva med å kjøpe en ny film til henne og en ny leke eller noe som hun kan få når dere er der?

ta med noen filmer til deg selv også, og hodetelefoner, greit å ha på flermannsrom. tegnesaker eller bøker med klistremerker kan jo kanskej være noe?

Skrevet

Supre tips dette...Takker og bukker. Tipper ventetiden blir lang ja.

Skrevet

Men noen som vet hva vi trenger av klær? Hvertfall til Vesla?

Skrevet

Hun får jo låne natt skjorte og sånt, til rett etter operasjonen er jo de greie, men når vi har vært innlagt der har vi hatt med vanlige klær selv. Syntes det ver ok at hun hadde valige klær når hun begynte å være oppe og sånn, lette og praktiske klær ville jeg satset på som joggebukser/tights, innejakke, t-shorter ol. De fleste barna på den avd vi var hadde egne klær.

Et annet tips til deg er å prøve å komme deg ut å gå en liten tur eller ha noen å være sammen med under operasjonen, den tiden er lang den...

Lykke til til dere!

Skrevet

Gutten min har vært en del på sykehus i 2 år nå, han er sju.

Vi tar med noen bøker å lese på sengekanten (vet de har bibliotek på haukeland, men jeg tar heller egne bøker)

Noe han er glad i, som bamse, teppe eller lignende.

Jeg har med en kortstokk om han er frisk nok til det.

På haukeland har de både skole og leketerapi, så han er mye der, men nå er det jo snakk om en stor operasjon, så vet ikke helt hvor energisk hun kommer til å være etterpå...

Uansett, LYKKE TIL!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...