Gå til innhold

Hoven og press og "do-følelse" (sorry...) allerede??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist før heelt på slutten - kommer dette også tidligere med andremann? Trodde liksom det kom når hodet festa seg, men ejg er jo bare i uke 30 og er jo ikke klar for noe sånt på mange uker enda..

Føles som hele underlivet mitt er hovent (sambo har sett det samme hehe) har skikkelgi press bak ved halebeinet når jeg står og føles nesten som om noe presser på i nr 2 (men må ikke på d og har ikke problemer med det heller om dagen).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det også omtrent sånn, tror jeg.

er 32 uker.

føler jeg har mye mer nedpress, og mye tidligere enn med nr.1.

legen sa til meg at det har jo kommet ut en der tidligere, og at bekkenet mitt kanskje var rommere enn forrige gang, slik at den ligger lenger ned på en måte.

ikke helt tilfreds med det svaret jeg da men..

Skrevet

Ja det er jo greit nok, alle slags rare vondter som jeg husker fra forrige gang har kommet tidligere denne gangen. Stikkingene osv osv. Men det her husker jeg fra helt den siste tiden liksom - så jeg begynte å lure litt. De skal vel ikke ligge såå langt ned før de fester seg?? Og det har de jo ikke gjort når vi ikke e rkommet lenger. Det er helt sikkert ikke noe å tenke over, men jeg gjør nå det likevel da :)

Skrevet

jeg tenker også på det, for meg er det også noe jeg husker fra helt på slutten. Men fikk ikke noe mer respons fra legefrøkna, bare sa at hun hadde ikke noe grunn til å tro at det skulle skje noe for tidlig. (ikke har hun noe grunn til å tro det motsatte heller synes jeg da, hun har aldri undersøkt meg på noen som helst måte..)

men jeg husker det var enda vondere å gå, f.eks, etter at hodet hadde festet seg, og i tillegg var det ene beinet helt udugelig..

litt ekkelt å skrive om, men har veldig pressetrang hver gang jeg må på do (MANGE ganger om dagen ja) så kommer det jo som oftest en liten klatt da.... men synes at det er rart at jeg har den pressetrangen likevel... er ikke plaget av forstoppelse heller, det kunne jo vært en forklaring (heller motsatt..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...