rosa76 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg var på UL i uke 13 og fik ett bilde med meg hjem. Hun tok sikkert 15..Gik gjennom hele anatomien, målte og styra på. Nakkefold på 1.4, neseben ok mm, så hun sa at alt så ut til å være i skjøneste orden. Hvis de oppdager noe som helst så er de vel pliktig å si fra? Blei litt nervæs når jeg så hvor mange bilder hun beholdt selv..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 mm? Her fikk vi alle de tok. Men de tar mål av alt i tillegg og da stopper de bildet mens de måler og så plotter de det inn på dataen for å beregne termin. Ikke det hun gjorde da? Da ser det jo ut som at de tar bilder, mens de bare gjør det for å måle.
Venter09<3med ny spire Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 jeg var på volvar her om dagen da tok ho sikkert 10 bilder, jeg fikk 1 bilde og resten tok ho. ble litt iritert. for først måtte jeg vente i 1 time. hehe
*toppris* Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 ja de er pliktige til å si alt, så er nok ikke noen slik grunn til at bildene ble beholdt:) kan være de blir lagt til i journalen din:) jeg var på flere ul grunnet blødinger osv, fikk kun ett bilde ed hver gang... ang volvat vs majorstuaklinikken så fikk jeg anbefalt sistnevnte... ettr å ha lest dette blir det garantert ikke volvat;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå