Gå til innhold

noen her som har one call abonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fornøyd? lurer på å bytte over til det. da jobben til sambo betaler hustlf vår. og jeg sender ikke så fryktelig mye sms heller. så har regnet ut at jeg halverer regningen fra det jeg har nå.

går det an å kjøpe tlf gjennom de? trenger ny tlf og hadde vært greit å få et greit tilbud sammen med abonnementet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det og er ikke heeelt fornøyd.

De har endra på abn. mitt uten og opplyse om det feks.

Så har plutselig ikke det abn. jeg først bestillte.

Men ja du kan kjøpe tlf gjennom de..

Bare og gå inn på onecall.no og se :-)

Skrevet

Jeg har. Er fornøyd jeg

Skrevet

Jeg har one call er vedlig fornøyd mtp at jeg siden sommer kun har fått en regning på noen og 40 kr.....

Jeg sender kanskje 40 sms og ringer max 15 min i måneden. Har fam. i DK så de fleste sms'er går faktisk ditt. Er vel de eneste sms'er jeg betaler for:-)

Eneste jeg har opplevd som negativt er at noen gang så kan sms'en godt være en god del forsinket.

Vet ikke om du kan kjøpe tlf via de.

Skrevet

jeg har det, og er så fornøyd som jeg kan være :)

Skrevet

kjempeflott. men jeg fant ikke noe om telefoner på siden deres... kanskje jeg som er blind?

Skrevet

der ja. tusen takk :)

Skrevet

jeg er strålende fornøyd :)

Skrevet

det høres bra ut. ser ut til at jeg har valgt riktig. fant en side der man kan skrive inn forbuk av samtaler,sms,mms osv.. og så får man opp en liste over hva regningen da kommer på med alle abonnement. da ble faktisk one call faktura det billigste. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...