mammamia-15.nov? Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hei Jeg testet svakt både fredag ettermiddag, lørdag morgen og nå i kveld. Kontrollstreken er sterk lilla, men teststreken er svak lilla (ca. 50% farge av teststreken). Jeg skulle hatt IKM torsdag eller fredag normalt. Men sluttet på pillen i januar, så vet ikke helt om syklusen er helt i rute enda. Kan også legge til at jeg har PCOS. Trodde i såfall at det nærmest skulle være umulig å bli gravid på naturlig vis med PCOS...
Gjest -lilly- Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Svak positiv test er like positiv som en sterk positiv Gratulerer =)
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 ja man skulle tru det men jeg testet postivt (svak lilla) i går og fikk mensen i dag.....kjempeskuffet.
Lotta2010x2012 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 sånn er det bare! Da har det nok oppstått en graviditet, men som det ikke ble noe av pga. at det antagelig var noe feil med det. Det kalles en kjemisk graviditet. Lykke til videre:) Får håpe den sitter hos deg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå