Gå til innhold

Melder meg inn her jeg også


lille_nurke

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25år.jeg er gift og har en sønn snart på 4år.jeg testet positivt på tirsdagen,og det viser Sev at jeg er 6uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Jeg har følt meg kvalm og div en god stund. Så før helga kjøpte jeg to tester.. på tirsdag måtte jeg bare ta en.. og jammen var den positiv.. Hele kroppen begynte å skjelve, og svette. Jeg ble rett og slett sjokka et par minutter. Ringte kjærestn, og tok en test til...Like sjokka etter den andre men det gikk fortere over til glede, og og så er det jo litt skummelt.. Har lenge gått å tenkt på baby, har mange venninder som er gravid, og får sommerbabyer 09. Den siste måneden har jeg hatt to drømmer som jeg husker spesielt godt. Den første var jeg gravid, jeg fødte, og fikk en liten gutt på 3050 g og 50 cm, blågrønne øyne og masse blondt hår.. Et pr uker senere, hadde jeg en drøm hvor jeg var på ultralyd- og der så vi babyen vinke.. Så her har det nok foregått en del, en del uker ;) Det som er litt kjipt nå.. er at jeg ikke helt greier å huske tilbake når jeg hadde siste mens.. men tror det var slutten av jan ca.. Så i dag ringte jeg legen og fikk time 27/4- Leeenge til.. jeg har munndiare allerede, og jeg vil helst publisere at jeg er gravid akkurat nå. Men må nok ta meg litt i nakkeskinnet og vente.. Gleder meg maks.. Dette er vårt første. Så nå er det bare håpe og be for at alt går som det skal.. Så nå kommer det til å gå i prating med dere her inne, for å få slutt på den intense munndiareen;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...