Mogop fikk augustgutt Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Gode forslag til både jente- og guttenavn tas imot med takk. Jeg er ikke typen til å kalle småtten for Angelica eller Leander, hvis dere forstår hva jeg mener. Navnet bør også være mulig å uttale i resten av Europa (svigerfamilien min er ikke norsk) Noen gode forslag? Har tenkt litt på Sara eller Sofie. Guttenavn er veldig vanskelig, Sander og Elias er i følge gubben uaktuelle...
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Hvilket land kommer de fra? Selma er er vakkert navn, og jentenavn som er brukt i min engelsktalende/spansktalende familie er: Agnes, Hedvig, Karna, Ingrid, Ingvild (hun bor og jobber i NY og får myyye skryt av navnet), Inga, Johanne/a, Eira, Embla, Malin... Guttenavn er ofte verre, spesielt om det er spansktalende. De bibelske navnene vil jo fungere overalt som Markus, Mathias, Peter (som er tøft sammen med Selma). Et spansk/norsk par vi kjenner vurderer Ingar og Iver/ar.
Lea1977 Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Selma og Simon Selma og Simen Selma og Sander Selma og Tim Selma og Theo Selma og Andrea Selma og Thea Selma og Loise Selma og Mina Selma og Siren Selma og Lina
prebs Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Sara og Sofie passer supert til, ellers: Anna Ella Klara Emma Tilda Maria Hanna Guttenavn er vanskeligere, ja... Thomas Erik Christian Martin William Ludvig Jacob Går iallfall internasjonalt : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå