Gå til innhold

Vil gjerne vite deres erfaring med troll votter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de er så greie de vottene med glidlås. Lettere å få på og å tørke. Hvordan er disse vottene? Skal kjøpe til gutten min str 3-4 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med de vottene, jenta mi på 3,5 år har hatt sånne votter de to siste vintrene.

Skrevet

Så bra! Kan de tas i tørkeskap? Alt i barnehagen går dit nemlig.. Og forresten, vet du om troll dressen går i tørkeskap?

Skrevet

De har vært masse i tørkeskap, om det er anbefalt vet jeg ikke, har ikke blitt ødelagte da. Kjenner ikke så mye til trolldressen, sverger til reima tec her. :o)

Skrevet

Vi har trollvotter. Men lillegutt 1,5 år er ofte kald på hendene. Bruker nå strikkede ullvotter inni, selvom det er ullfor i vottene. Men når han er ute, så er det ofte han ikke bruker hendene, sitter i akebrettet, tasser rundt og sklir på sklie osv, så det er nok derfor han er litt kald på hendene. Ble bedre da vi startet med strikkede ullvotter i tillegg. Men synes trollvottene er gode mhp ikke våt igjennom.

Skrevet

Jeg synes vottene har god kvalitet og det paret vi har, har holdt i to sesonger. har hatt dem i tørkeskapet i bhg flere ganger uten at de har tatt skade av det.

MEN vi har en som er veldig kald på hendene, så de er ikke tykke nok midt på vinteren- desverre.

men fra nå av og utover våren blir de kanskje brukt mer igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...