Gå til innhold

2,4 år og søvn?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres barn på dagtid og når? Og når legger de seg for kvelden og hvor lenge sover de om morgenen?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den tiden sov hun fra 19-08. Ingen soving på dagtid.

Skrevet

Mener du 2 år og 4 mnd...? Vel, jenta mi er nå 2 år og 8 mnd og sover ca halvannen time på dagtid fortsatt. Om natta sover hun fra ca kl 1930 til rundt kl. 8 neste morgen. For noen mnd siden sov hun 2 timer på dagtid, omtrent som nå på natta.

Skrevet

Ja, mener 2 år og 4 mnd;) Han sover ca 2 - 2 1/2 time på dagen, vekker han senest 14.00. Men han har begynnt å tulle på kveldene, klokka kan drøye til 21.00 før han sovner skikkelig, men kan da sove til 09.00 neste morgen..

Lurer på om det hjelper å kutte litt på duppen på dagen?

• 4 uker senere...
Skrevet

Snuppa sover 30 min på dagtid når hun er i barnahagen ingen dupp i helgene, legger seg kl 19 og sovner så og si med en gang og sover til alt fra 5-7 om morgenen. Hun har ALDRI vært et sove barn. Gleder meg til hun våkner rundt kl 8 om morgenen ........ *drømme* hahah

Skrevet

Min gutt er 2,5 år.

Han sover ca 1 time på dagen og så fra ca 20-20.30 til kl 6-7. Han har heller aldri vært et sovebarn. Pleier ikke å være noe problem å legge han, men i helgen var det for første gang vanskelig å få han til å sove daglur. Har pleid å sovne mellom 11 og 12, sovner kl 12 i barnehagen. Men i helgen sovnet han ikke før kl 13 og 13.30. Så det er nok ikke så lenge til vi må kutte ned på dagluren hans.

Skrevet

jente 2 år og 4 mnd. Sover fra ca 20.30 til 06.30-07.00 og 1-1,5 t på dagen (mellom 12.30-14.30 en gang). Sover sjelden mer enn 11-11,5 timer i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...