Juni 2009 * April 2012 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg måtte bare lure meg over hit en liten tur, ettersom det på en måte er her spørsmålet hører til. Når var første gangen dere kjente et ubehag ved et spark eller en bevegelse? Der dere følte det gjorde litt vondt på en måte? Regner med det ikke er så herlig når den lille bokser i ribbeina på slutten, selv om det er et tegn på at han/hun har det bra, hehe. Jeg er 25+1 og kjenner liv hele tiden, og den siste tiden har det bare blitt sterkere og sterkere. Idag kjente jeg det første ubehaget på en måte, et spark. Ikke noe å syte over altså, glad for å kjenne liv jeg Bare lurer på når det begynner gjøre vondt ? Ellers vil jeg si lykke til, til alle sammen som skal ha nå snart Ikke lenge til jeg kommer over til dere!
LilleLine_ Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Kan ikke si at jeg selv har fått vondt av noen av sparkene til Lillepia, men noen er sterkere enn andre. Det er ikke noe du skal grue deg for, da alle er forskjellig og ingen fasit på hvordan akkurat du kan oppleve sparkene utarte seg etter hvert som tiden går. Ta dag for dag, og gled deg over livstegnene du får fra den lille i magen =)
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Direkte vondt blir det ikke så ofte, men noen ganger som da hun sparker rett ut ved navelen eller strekker seg ut å sparker imot ribbeina. Det blir litt ømt hvis hun sparker ofte på samme sted i tide og utide, men etter at magen sank ned i uke 30-31 så har det vært bedre igjen. Jeg merker at hun har blitt større og at det er dårligere plass nå i uke 39, men vondt er det ikke så ofte nei.
Nøtt Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 jeg synes enkelte av sparkene er ubehagelige nå, og de har vært det en ukes tid. Er 30 uker. Hun sparker i blæra, i ribbeina og i alle innvollene mine, kjennes det ut som. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå