Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til kanariøyene om et par uker og er da ca 18 uker på veg. Tror flyturen tar ca 4,5 time. Har hørt man skal drikke mye og reise seg opp å gå ofte, men lurer på hvor ofte. en gang i time eller oftere...og hvor mye man minst bør drikke. Har også fått meg støttestrømper da..

Er i grunnen litt engstelig for å fly i svangerskapet i det store og hele men denne reisen ble bestilt før jeg ble gravid..

Andre som har reist like lang med fly og har erfaringer med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til samme stedom 6 dager, er da i uke 19 og 20 under flyreisene. Har egentlig ikke tenkt så mye over det. Vann tar jeg med uansett og med 3 unger så blir det garantert endel bevegelse på meg underveis uansett ;-) Tror ikke det er noen gitte regler på dette egentlig, men ville nok strukket litt på beine minst en gang i timen ja.

Her tar flyturen 5,5 time sånn ca. Må ærlig innrømme at det jeg gruer meg for er hvordan 1,5 åringen vil ta det, meg selv har jeg ikke tenkt på ;-) Må man ha støttestrømper? Hvorfor i så fall?

Skrevet

Har hørt at gravide burde bruke støttestrømper/flystrømper under flyreiser pga vi er mer utsatt for blodpropp, og disse strømpenen skal vist øke blodsirkulasjonen i bena, forebygge hevelse og redusere risikoen for blodpropp..

Skrevet

Hmmm, det får jeg forhøre meg nærmere om. Siden jeg, som nevnt, reiser med 3 små barn så regner jeg med at jeg vil være i veldig mye bevegelse. Vil ikke dette være tilstrekkelig tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...