Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 syns det er så rart. er 37 uker på vei nå. har to katter.. den ene har aldri vært kosette. nå di siste dagene har han begynt å legge seg i senga når vi har lagt oss. han ligger inntil magen min. det har han aldri gjort før. jeg er litt overtroisk, så jeg tror ratt det kan skje noe snart å jeg da:) at det er ett tegn. flere som har opplevd en anna oppførsel på dyra sine under svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Hunden min visste at jeg var gravid før jeg selv gjorde det:) Han snuser jo, som hunder flest, folk mellom bena- spesielt damer som har mensen. Da blir han ekstrem. Etter at jeg ble gravid er han sinnsykt interessert i å lukte meg mellom beina på samme måten. Han får jo ikke lov, men man ser han merker at det lukter annerledes enn vanlig- selv om jeg vasker meg og hverken har sopp eller andre uhumskheter. Dessuten er han en sånn som drar litt på tur, men de siste ukene har han sluttet med det,uten at jeg har gjort noe spesielt. Mulig han merker at han må passe på litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå