Ane Rikke ♥ Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 når man har litt eldre barn som kan finne på å tusle inn på rommet til mor og far på natten,så er det vel kanskje greit å låse rommet når man,ja dere skjønner sikkert hva jeg mener ;-)) eller ???
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Vi låser aldri, har faktisk døren litt på gløtt, men våres to eldste er sånne som klasker føttene ned i gulvet med en tydelig lyd dersom de evt må opp på do om natten. Umulig å ikke høre dem liksom ;-)
Ane Rikke ♥ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 he he,ja da er det jo greit,da hører du dem. ;-)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Uff, rart at du spør om det nå..... Vi pleier også å ha døra på gløtt. Har fungert greit tidligere, men her om dagen sto plutselig femåringen i døra. UTEN at vi hadde hørt hun hadde kommet. *rødme* Det gjør vi ikke igjen, for å si det sånn.
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Vi lukker sjelden døra til soverommet, men vi hører om barna våkner. Det er dessuten lite action på soverommet vårt, blir helst andre steder siden døgnrytmen vår er så ulik. Der er vel risikoen større:)
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Men det er vel ikkje heilt bra å låse ei soveromsdør? Hugser dykk alltid på å låse den opp igjen etterpå då? Eg sovnar bestandig rett etter sex, så eg kunne aldri gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå